Комунікаційна стратегія для Новгород-Сіверської громади
11 та 12 січня у Чернігові проходить тренінг з розробки комунікаційної стратегії, який організовує Український кризовий медіа-центр у рамках програми USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE). В ньому беруть участь керуючий справами виконавчого комітету Новгород-Сіверської міської ради Сергій Поливода та завідувачка сектору роботи з громадськістю та з питань діяльності ЗМІ Віта Салун.
Учасники тренінгу:
- говорили про роль комунікації в роботі влади та громади,
- визначали складові та цілі комунікаційної стратегії,
- з’ясовували, що таке бренд громади, як його розробити і для чого він потрібен,
- обговорили план розробки комунікаційної стратегії громади.
Чи потрібна громаді комунікаційна стратегія?
Оскільки основоположним стратегічним документом для територіальної громади є Стратегія розвитку, комунікаційна стратегія є допоміжною для її реалізації.
Комунікаційна стратегія сприяє спільній роботі органу місцевого самоврядування та жителів громади в напрямку розвитку територіальної громади.
Стратегічні комунікації – це ще й діяльність з вивчення громадської думки, метод залучення громадськості до процесу прийняття рішень.