16000, Україна, Чернігівська обл. м.Новгород-Сіверський, вул. Губернська 2
Тел. (04658)3-14-57
Комунікаційна стратегія для Новгород-Сіверської громади

11 та 12 січня у Чернігові проходить тренінг з розробки комунікаційної стратегії, який організовує Український кризовий медіа-центр у рамках програми USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE). В ньому беруть участь керуючий справами виконавчого комітету Новгород-Сіверської міської ради Сергій Поливода та завідувачка сектору роботи з громадськістю та з питань діяльності ЗМІ Віта Салун.

 

Учасники тренінгу:

  • говорили про роль комунікації в роботі влади та громади,
  • визначали складові та цілі комунікаційної стратегії,
  • з’ясовували, що таке бренд громади, як його розробити і для чого він потрібен,
  • обговорили план розробки комунікаційної стратегії громади.

 

Чи потрібна громаді комунікаційна стратегія?

 

Оскільки основоположним стратегічним документом для територіальної громади є Стратегія розвитку, комунікаційна стратегія є допоміжною для її реалізації.

 

Комунікаційна стратегія сприяє спільній роботі органу місцевого самоврядування та жителів громади в напрямку розвитку територіальної громади.

 

Стратегічні комунікації – це ще й діяльність з вивчення громадської думки, метод залучення громадськості до процесу прийняття рішень.