back

У АТ "Чернігівобленерго" запрацював колл-центр для обслуговування споживачів

06 жовтня 2020

Повідомляємо Вам, що з  метою  підвищення  якості  обслуговування  споживачів  електричної  енергії Чернігівської  області  цілодобово  працює  кол-центр  АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО»,  який  може  надати  оперативну інформацію  споживачам  по  всіх  питаннях,  що  пов’язані  з  наданням  послуг  з  розподілу  електричної енергії. Для  зручності  з’єднання  з  операторами  кол-центру  для  телефонних  апаратів  з  підтримкою тонового  набору  номерів  передбачено  голосове  меню (IVR),  яке  дозволяє  обирати  тематику питання,  і,  в  свою  чергу,  має  пріоритетність. IVR  передбачає  окрему  чергу  для  з’єднання  з операторами  кол-центру  для  повідомлення  про  аварійну  ситуацію  (у  меню  необхідно  натиснути кнопку«1»).  Повідомити  про  аварійну  ситуацію  можна  за  телефонами  кол-центру  АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО»: 0-800-210-310 (багатоканальний) та(0462) 772-901.