Новгород-Сіверська міська рада
Анонси












    НОВИНИ

    Назад

    <<<1 - 11 з 1892>>> Архів
    15 Січня 2020 20:19

    Як платнику податків провести звірку розрахунків з бюджетами та цільовими фондами

    Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ) та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, зокрема проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з Електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу (ст. 421 ПКУ). Отримання відомостей про розрахунки з бюджетом користувачами Електронного кабінету 1. Створення та подання заяви в Електронному кабінеті: Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику в електронному вигляді створити та надіслати до ДПС Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі – Запит) за формою «F/J1300203». Верхня панель навігації у вікні «Заяви, запити для отримання інформації» дозволяє встановити відповідний період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки». Зі списку документів обирається Запит (F/J1300203) натисканням лівої клавіші миші. У наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обирається відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації) та натискається кнопка «Створити». Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично, а саме: - найменування; прізвище ім’я, по батькові платника податків; - податковий номер платника податку або серія та номер паспорта; - дата відправлення Запиту до ДПС. Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок». Зберегти створений Запит можна натиснувши кнопку «Зберегти». Збережений документ можна підписати та відправити до органу ДПС, натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити». Відповідь на Запит надсилається платнику податків в Електронний кабінет не пізніше 15 робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203» (далі – Витяг), який можна переглянути у вкладці Вхідні документи режиму Вхідні/вихідні документи. Витяг формується за період, вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС. Звертаємо увагу! Аналогічно як і в Електронному кабінеті, платник має можливість направити Запит та отримати Витяг, скориставшись засобами ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності». При цьому сформований Витяг направляється також на електронну пошту платника, з якої було відправлено Запит. 2. Перегляд в режимі реального часу Самостійно, в режимі реального часу перевірити дані, за якими сформовано Витяг, та/або отримати відомості про розрахунки з бюджетами та цільовими фондами платники можуть також за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету шляхом доступу до облікових показників інтегрованих карток. Довідково: З метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску контролюючими органами відкриваються інтегровані картки платників (далі – ІКП) за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками. ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу. У даному меню переглянути інформацію про розрахунки з бюджетом можна за останні два роки у розрізі: - органу ДПС; - назви податку (платежу), платіж (код); - бюджетного рахунка. Натиснувши на назву податку (платежу), відкриється інтегрована картка обраного податку (платежу), яка містить таку інформацію про проведені операції: - дата та код операції; - сума операції; - нараховано/зменшено; - сплачено/повернуто; - сальдо розрахунків; - сплачено/повернуто пені; - залишок несплаченої пені. Вивантажити отриману (сформовану) інформацію можна у форматі XLS. Нагадуємо! Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.taх.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації - id.gov.ua (MobileID та BankID). Водночас у платника є можливість отримати інформацію щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за місцем його знаходження на податковому обліку у контролюючому органі. За бажанням платника та його зверненням до органу ДПС відповідна інформація надається йому у вигляді довідки довільної форми у терміни, встановлені статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами), а саме не пізніше 15 робочих днів з дня отримання такого звернення».

    Сектор комунікацій Головного управління ДПС у Чернігівській області

    15 Січня 2020 19:59

    В Чернігівській області вилучено партію тютюну, вартістю понад 1 млн гривень

    Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Чернігівській області вилучили з незаконного обігу велику партію тютюну. В рамках проведення операції «Акциз-2020» було встановлено місцеву мешканку, яка без відповідних дозвільних документів здійснювала зберігання з метою реалізації та реалізацію тютюну для паління. Реалізація здійснювалась через мережу Інтернет, закриті групи в мобільних додатках «Viber», «WhatsApp» та через роздрібну мережу. За результатами проведених заходів з незаконного обігу вилучено 780 кг тютюну орієнтовною вартістю понад 1 млн. гривень. За вказаним фактом стосовно правопорушниці складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст.164 КУпАП.

    За повідомлення податкової міліції.

    15 Січня 2020 19:57

    ДПС України запустила тестування програмного РРО

    Головне управління ДПС у Чернігівській області інформує, що з 1 січня 2020 року платники податків мають змогу долучитися до тестування програмного РРО «пРРОсто». Записатись на тестування можна за посиланням: https://prrosto.kmu.gov.ua/. У разі виявлення недоліків у ході тестування платники можуть надати свої пропозиції, які будуть опрацьовані Державною податковою службою і з 19 квітня 2020 року платники податків отримають безкоштовне повноцінне програмне рішення. Суб’єкти господарювання за своїм бажанням матимуть можливість скористатися безкоштовним програмним продуктом ДПС або написати власне програмне забезпечення чи придбати програмне забезпечення, яке пропонується комерційними структурами на ринку. На вибір суб’єкта господарювання можливо використовувати програмний РРО чи традиційний касовий апарат. Звертаємо увагу, що на офіційному вебпорталі ДПС створено банер «Новітні РРО» (https://tax.gov.ua/baneryi/novitni-rro/), в якому розміщена актуальна інформація щодо новацій у сфері застосування РРО.

    Сектор комунікацій Головного управління ДПС у Чернігівській області

    15 Січня 2020 19:56

    Щодо спрощення умов ліцензування

    Законом України від 18.12.2019 року № 391-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України (щодо покращення адміністрування акцизного податку)» внесено зміни зокрема до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі - Закон № 481). Зазначеними змінами, які набрали чинності з 29.12.2019 запроваджено серед іншого спрощення умов ліцензування для суб’єктів господарювання, а саме передбачено, що суб'єкти господарювання, які здійснюють роздрібну, оптову торгівлю пальним або зберігання пального виключно у споживчій тарі до 5 літрів, ліцензію на роздрібну або оптову торгівлю пальним або на зберігання пального не отримують. Також Закон № 481 доповнено нормою, яка встановлює, що суб’єкти господарювання, які здійснюють зберігання пального, яке не реалізовується іншим особам і використовується виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки, копії зазначених документів не подають. Такі суб'єкти господарювання у заяві зазначають, про використання пального для потреб власного споживання чи переробки, загальну місткість резервуарів (ємностей), які використовуються для зберігання пального та їх фактичне місце розташування.

    Сектор комунікацій Головного управління ДПС у Чернігівській області

    15 Січня 2020 19:55

    Пенсії для ветеранів праці та військових підвищилися

    З першого січня 2020 року 67,1 тис. непрацюючих пенсіонерів Чернігівщини, які досягли віку 65 років та мають страховий стаж не менше від 30 років для жінок та 35 років – для чоловіків, отримають підвищенні пенсії. Разом з тим розмір пенсії для даних категорій громадян не може складати менше 2000 грн. Про це повідомив начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області Юрій Юрченко. Перерахунки проведено автоматизованим способом, тому звертатися до органів Пенсійного фонду не потрібно. Розмір підвищення розраховано індивідуально для кожного пенсіонера за документами, які містяться в пенсійній справі. Середній розмір підвищення склав 115 грн. Для працюючих пенсіонерів, які досягли зазначеного віку, перерахунок пенсій із використанням нового показника мінімальної заробітної плати здійснюється після звільнення з роботи або припинення ними підприємницької діяльності. Пенсіонерам, які досягнуть 65-річного віку в 2020 році, такі перерахунки проводитимуться з дня досягнення відповідного віку за наявності необхідного страхового стажу. «Мінімалка» збільшилися до 1889 грн а платять, як мінімум, 2000 грн. Для осіб які досягли 65 років і мають тривалий страховий стаж, мінімальний розмір пенсії за віком встановлено в розмірі 40 відсотків мінімальної заробітної плати (4723 грн), визначеної Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік». Фактично їхня мінімальна пенсія збільшилася до 1889,2 грн, але, крім цього, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 543 від 26 червня 2019 року в разі, коли щомісячний розмір пенсійних витрат, з урахуванням передбачених законодавством надбавок, підвищень і т.д. не досягає 2000 грн, таким особам надається доплата до пенсії у сумі, що не вистачає до зазначеного розміру. З Нового року – нові пенсії для колишніх військовослужбовців Нещодавно прийнято довгоочікуване урядове рішення щодо продовження поетапного підвищення пенсій представникам силових органів, яке було ініційоване два роки тому. Якщо з 1 січня 2018 року на підставі урядового рішення від 21 лютого 2018 року № 103 «Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби , та деяких інших категоріям осіб» колишнім військовослужбовцям було виплачено 50% суми підвищення пенсії, протягом 2019 року виплачувалося 75% суми підвищення, то з 1 січня 2020 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 р. № 1088 «Деякі питання виплати пенсій окремими категоріям громадян» буде виплачуватися 100%. Таким чином за два роки військові пенсії стануть більшими приблизно вдвічі. Наразі автоматизований перерахунок пенсій представників силових структур завершений і підготовлена виплатна документація. У результаті проведеного перерахунку пенсійні виплати чернігівських військовослужбовців, в порівнянні з груднем минулого року, зросли в середньому на 389 грн, а середня пенсія досягла 5178 грн. Довідка У 2019 році в Україні було проведено 5 перерахунків пенсій – у січні, березні, квітні, липні, грудні. Середній розмір пенсій в області на 1 січня 2020 року складає 2764 грн, що на 69 % перевищує прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність. У порівнянні з першим січнем минулого року середній розмір пенсії в регіоні збільшився на 401 грн.

    15 Січня 2020 19:53

    До уваги платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки!

    Головне управління ДПС у Чернігівській області звертаємо увагу, що у 2020 році власники нерухомості - юридичні особи для складання звітності мають застосовувати податкову декларацію з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, форма якої затверджена Наказом Міністерства фінансів України від 15.11.2018 № 897 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.12.2018 за № 1473/32925. Термін подання декларації на 2020 рік – до 20 лютого 2020 року. Інформація про ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які прийняті рішеннями органами місцевого самоврядування Чернігівської області, розміщено на сайті ДПС України (tax.gov.ua) у розділі «Рішення місцевих рад» за посиланням: https://tax.gov.ua/rishennya-mistsevih-rad-/.

    Сектор комунікацій Головного управління ДПС у Чернігівській області

    15 Січня 2020 19:51

    Увага: сплачуйте податки лише на нові рахунки

    У Головному управлінні ДПС у Чернігівській області радять платникам бути уважними при сплаті рахунків і нагадують, що з 13 січня 2020 року в Україні застосовуються лише рахунки за стандартом IBAN. З 01 січня 2020 року у Державній казначейській службі України введено в дію нові рахунки для зарахування до бюджетів податків, зборів, платежів. Проте, за повідомленням Головного управління Державної казначейської служби України у Чернігівській області, у перші дні 2020 року продовжує надходити велика кількість платежів на рахунки, які діяли до 01.01.2020, що не дає можливості здійснити їх зарахування до державного та місцевих бюджетів та на рахунки бюджетних установ. Крім того Казначейство повідомляє, що відповідно до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 №22, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 29.03.2004 за №377/8976 (зі змінами), у разі неможливості встановити належного отримувача, банк здійснює повернення коштів банку, що обслуговує платника. Нагадуємо, що реквізити рахунків для сплати розміщені на субсайті Головного управління ДПС у Чернігівській області (ch.tax.gov.ua) у рубриці «Бюджетні рахунки» за посиланням: https://ch.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/ . Інформацію щодо нових рахунків можна отримати також у Центрах обслуговування платників та Державних податкових інспекціях за місцем обслуговування.

    Сектор комунікацій Головного управління ДПС у Чернігівській області

    15 Січня 2020 19:49

    Лікарняні та декретні у 2019 році було нараховано 2,4 млн працюючих

    Фонд соціального страхування України упродовж 2019 року направив на фінансування лікарняних, допомог по вагітності та пологах і на поховання 14,5 млрд гривень. Загалом у минулому році страхувальники подали заяви-розрахунки на фінансування матеріального забезпечення для 2 424 431 застрахованої особи. Підставою для нарахування Фондом матеріального забезпечення є подана роботодавцем заява-розрахунок. Право на допомогу по тимчасовій непрацездатності (компенсація втраченого заробітку за лікарняними листками), допомогу по вагітності та пологах виникає з настанням страхового випадку в період роботи (включаючи час випробування та день звільнення), зайняття підприємницькою та іншою діяльністю, якщо інше не передбачено законом. Підставою для призначення є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності, а в разі роботи за сумісництвом – копія листка непрацездатності, засвідчена підписом керівника і печаткою за основним місцем роботи. Порядок отримання матеріального забезпечення від Фонду: 1. Отриманий в закладі охорони здоров’я листок непрацездатності працівник передає до уповноваженої особи на підприємстві – кадровика, табельника або бухгалтера, для заповнення зворотної сторони листка непрацездатності (визначення страхового стажу застрахованої особи та кількості днів, за які буде надаватися матеріальне забезпечення). 2. Листок непрацездатності передають на розгляд до Комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації (приймається рішення щодо надання матеріального забезпечення). 3. Бухгалтерія страхувальника розраховує суму матеріального забезпечення та оформляє заяву-розрахунок для отримання фінансування від Фонду. 4. Страхувальник подає заяву-розрахунок до Фонду, після чого здійснюється перерахування Фондом заявлених коштів на спеціальний рахунок страхувальника. 5. Виплата роботодавцем матеріального забезпечення застрахованим особам у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати.

    Прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України

    15 Січня 2020 19:48

    Дохідна частина бюджету Фонду виконана на 99,6%

    Упродовж 2019 року на рахунок Фонду соціального страхування України надійшло 25,069 млрд гривень. Дохідна частина бюджету виконана на 99,6% від запланованого кошторису. Видаткова частина, у тому числі, виплати лікарняних і допомог по вагітності та пологах застрахованим особам, страхових виплат потерпілим на виробництві та фінансування медико-соціальних послуг, виконана на 98%. Загалом у минулому році Фондом профінансовано 25,122 млрд гривень. Нагадаємо, упродовж 2019 року Фонд направив 8,235 млрд гривень на фінансування щомісячних страхових виплат для 205,7 тисяч потерпілих на виробництві та членів їх сімей. На фінансування лікарняних, допомог по вагітності та пологах і на поховання перераховано 14,5 млрд гривень. Загалом у минулому році Фонд забезпечив надання матеріального забезпечення для 2,4 млн працюючих і страхових виплат для 205,7 тис. потерпілих на виробництві.

    Прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України

    15 Січня 2020 19:45

    У 2019 році кількість застрахованих сягла 12,5 млн осіб

    Понад 12,5 млн працюючих є застрахованими особами та знаходяться під опікою Фонду соціального страхування України. Зазначені особи в разі настання страхового випадку в період роботи отримують від Фонду допомоги, страхові виплати, медичні і соціальні послуги. Застрахованою у Фонді є кожна особа, яка сплачує, або за яку сплачується роботодавцем єдиний внесок, тобто всі працевлаштовані, самозайняті, ФОП, особи, що працюють на умовах цивільно-правових договорів. Нагадаємо, Фонд соціального страхування України в разі настання страхового випадку здійснює надання допомоги по тимчасовій втраті працездатності, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання. За наявності медичних показів фінансує проходження курсу реабілітаційного лікування на базі санаторно-курортних закладів. У разі нещасних випадків на виробництві або набуття професійних захворювань здійснює оплату лікування всіх прямих наслідків нещасних випадків, у разі часткової або повної втрати працездатності здійснює надання одноразової допомоги та щомісячних страхових виплат, фінансує періодичне санаторно-курортне лікування, забезпечення технічними засобами реабілітації, ліками та медичними виробами тощо. Загалом упродовж 2019 року допомоги та страхові виплати від Фонду отримали понад 2,6 млн осіб.

    Прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України

    09 Січня 2020 10:40

    Обережно, електрострум!

    Сьогодні без електрики важко і майже неможливо уявити собі сучасне життя. Але електроенергія - це не тільки колосальна користь. а й при неправильному поводженні - загроза. Щоб не піддавати цій загрозі своїх близьких, себе та й взагалі оточуючих, варто знати прості правила електробезпеки: - забороняється стороннім особам перебувати на території і в приміщеннях електричних мережних споруд, виробляти самовільні перемикання і підключення в електричних мережах; - забороняється відкривати двері огорож електроустановок і заходитп за огорожі і бар'єри. Це може призвести до сумних наслідків; - під дротами повітряних ліній і відгалужень від них до вводів в будівлі не можна зводити будь-які споруди, складати дрова, солому, розпалювати багаття. Торкатися обірваного проводу смертельно небезпечно! Якщо виявили обірваний дріт, або якщо він провис чи впав на землю, бачите відкриті двері і люки електроустановок, а також пошкоджені опори, необхідно негайно повідомити про це за телефоном Кол-центру АТ «Чернігівобленерго»: 0-800-210-310 або (0462) 772 901. Систематично попереджайте дітей про небезпеку ураження електричним струмом і забороняйте їм вилазити на опори ліній електропередач, проникати в трансформаторні підстанції або технічні підвали житлових будинків, де знаходяться дроти і комунікації. Як правило, на цих електроустановках є попереджувальні знаки з електробезпеки і відповідні плакати. Всі ці знаки і плакати наголошують на небезпеці ураження електричним струмом. Нагадуйте дітям, що не можна накидати на дроти дріт будь-які предмети, розбивати ізолятори, відкривати сходові електрощити і вступні щити, що знаходяться в під'їздах будинків. Переконуйте своїх дітей про всю небезпеку потрапляння під дію електричного струму. Діючі електроустановки - не місце для ігор і розваг!

    Адміністрація Корюківського РЕМ АТ "Чернігівобленерго"

    <<<1 - 11 з 1892>>> Архів

    Назад



    Як Ви уявляєте облаштування території перед будівлею міської ради?