Новгород-Сіверська міська рада
Анонси












    НОВИНИ

    Назад

    <<<12 - 22 з 1575>>> Архів
    15 Квітня 2019 12:30
    Новини

    На Чернігівщині перекрито канал постачання спирту для виробництва фальсифікованої горілки

    Співробітниками податкової міліції ГУ ДФС у Чернігівській області, спільно із працівниками управління захисту економіки в Чернігівській області Національної поліції України під процесуальним керівництвом прокуратури області проводяться цілеспрямовані заходи, направлені на вилучення з обігу небезпечного для життя людей алкогольного сурогату.

    У Головному управлінні ДФС у Чернігівській області повідомили, що днями припинено діяльність чергового каналу постачання спирту для виробництва фальсифікованої горілки. Цього разу в автомобілі, яким користувались ділки, виявлено 2300 літрів спирту, який міг бути використаний у якості сировини для незаконного виготовлення алкогольної продукції.

    Крім цього, в ході досудового розслідування кримінального провадження за фактом незаконного виготовлення та збуту алкогольної продукції, співробітниками податкової міліції встановлений мешканець обласного центру, який на власному автомобілі здійснював постачання незаконно виготовленої алкогольної продукції від виробника до роздрібного реалізатора.

    Внаслідок обшуків, проведених у транспортному засобі та житловому будинку ділка, з незаконного обігу вилучено 590 літрів незаконно виготовлених алкогольних напоїв та 130 пачок тютюнових виробів без марок акцизного податку та з маркуванням «duty free». Транспортні засоби, якими користувались ділки вилучено. Загальна вартість вилученого перевищує 1,5 млн. грн. Наразі слідство триває, проводяться заходи, спрямовані на встановлення повного кола осіб, причетних до незаконної діяльності.

    Сектор комунікацій ГУ ДФС у Чернігівській області

    15 Квітня 2019 11:38
    Новини

    На Чернігівщині СБУ викрила посадовця ДСНС на розкраданні державного пального

    Співробітники Служби безпеки України викрили керівника одного зі структурних підрозділів управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області на систематичному розкраданні державних паливно-мастильних матеріалів.

    Оперативники спецслужби встановили, що начальник відділу матеріального забезпечення аварійно-рятувального загону спеціального призначення протиправно збував приватним особам талони на пальне, призначене для екстрених виїздів бригад рятувальників. За попередніми підрахунками підполковник служби цивільного захисту встиг реалізувати понад три тисячі літрів дизпалива та бензину різних марок. Сума завданих державі збитків через незаконні розтрати становить понад сто тисяч гривень.

    Під час проведення оперативно-розшукових заходів правоохоронці задокументували черговий факт реалізації зловмисником талонів на бензин мешканцю обласного центру. У межах відкритого кримінального провадження за ч. 3 ст. 191 Кримінального кодексу України вирішується питання щодо оголошення службовцю про підозру в скоєнні злочину і обрання міри запобіжного заходу.

    Тривають слідчі дії для встановлення всіх обставин справи і притягнення до відповідальності інших посадових осіб, причетних до протиправної діяльності. Операція з викриття зловмисника проводилась у взаємодії з регіональним управлінням ДСНС та під процесуальним керівництвом прокуратури.

    Прес-центр СБ України

    15 Квітня 2019 09:58
    Новини

    Новгород-сіверські спортсмени успішно пройшли атестацію з хортингу

    14 квітня у Новгороді-Сіверському в загальноосвітній школі І-ІІІ ст. № 2 відбулася атестація спортсменів з хортингу. Як і минулого року, проводив її президент УФХ Едуард Анатолійович Єрьоменко.

    Перед початком атестації міський голова Олег Бондаренко побажав юним хортингістам успіху. На добру згадку про Новгород-Сіверський міський голова презентував Едуарду Єрьоменко, президенту УФХ, футболку з туристичним логотипом нашого міста. Як зазначив тренер Евгений Сокол (Evgeny Sokol), цьогоріч атестувалось 40 хортингістів. У порівнянні з 2017-2018 рр. кількість учасників, що займається цим видом спорту в місті, значно збільшилась.

    В атестаційний день спортсмени-хортингісти продемонстрували досить добрі показники і високий рівень підготовки. За результатами роботи 40 учасникам присвоєно 1-6 кваліфікаційні ранги. Вітаємо наших спортсменів із успішно пройденою атестацією та бажаємо в подальшому нових перемог та здобутків!

    12 Квітня 2019 17:31
    Актуальні новини

    Щодо підвищення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведенняь у місті Новгороді-Сіверському!

    10 квітня 2019 року відбулося позачергове засідання виконавчого комітету Новгород-Сіверської міської ради, одним з питань порядку денного якого було встановлення тарифів на послуги з централізованого постачання та водовідведення по ТОВ «Комунальник». Директором ТОВ «Комунальник» Сташуком П.І. було направлено до міської ради лист з проханням встановити єдині тарифи на послуги з централізованого постачання та водовідведення з урахуванням ПДВ за 1 м3 по всіх категоріях споживачів: водопостачання – 21,36 грн., водовідведення – 57,20 грн. Спеціалістами міської ради провівся детальний аналіз розрахунків розмірів тарифів, запропонованих ТОВ «Комунальник». Враховуючи підвищення розміру мінімальної заробітної плати, ціни на електроенергію, паливно-мастильні матеріали, пропозиції та зауваження мешканців міста з приводу підвищення тарифів, соціальний стан основної частини населення, на засіданні виконавчого комітету було прийнято рішення встановити наступні тарифи на послуги з центрального водопостачання та водовідведення по місту Новгород-Сіверський: Водопостачання за 1м³ з ПДВ 20%: - для населення – 16,90 грн; - для бюджетних установ – 21,36 грн; - для інших споживачів – 21,36 грн; Водовідведення за 1м³ з ПДВ 20%: - для населення – 35,39 грн.; - для бюджетних установ – 57,20 грн.; - для інших споживачів – 57,20 грн.; Водовідведення (в частині очищення стоків для підприємств, установ) за 1м³ з ПДВ 20% – 33,28 грн. Сподіваємось на розуміння мешканців громади до прийнятого рішення, так як міська рада робить все від неї залежне для забезпечення безперібійного водопостачання та комфортного життя містян.

    10 Квітня 2019 19:51
    Державна фіскальна служба України інформує!

    Як оподатковується дохід від продажу рухомого майна фізособою

    У Головному управлінні ДФС у Чернігівській області нагадали про порядок оподаткування операцій з продажу або обміну об’єктів рухомого майна фізичною особою. Отже, дохід фізичної особи від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року одного з об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда не підлягає оподаткуванню. Якщо фізична особа продавала або обмінювала протягом 2018 року два та більше об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, то сума отриманого доходу підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб за ставкою 5 % та військовим збором за ставкою 1,5 %. Фізична особа зобов'язана відобразити дохід від такого відчуження у річній податковій декларації про майновий стан і доходи, яка подається до органу фіскальної служби за місцем реєстрації до 1 травня 2019 року.

    Сектор комунікацій ГУ ДФС у Чернігівській області

    10 Квітня 2019 19:49
    Державна фіскальна служба України інформує!

    Кампанія декларування доходів, отриманих у 2018 році – триває!

    Головне управління ДФС у Чернігівській області нагадує громадянам, що триває кампанія декларування доходів, отриманих фізичними особами – платниками податків протягом 2018 року. В цей час певні категорії громадян зобов’язані подати податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2018 рік та визначити податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) і військового збору. Громадяни зобов’язані включити суму отриманих протягом 2018 року доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати до 01 травня 2019 року річну податкову Декларацію за наслідками звітного 2018 року, а також нарахувати і сплатити до 01 серпня 2019 року ПДФО та військовий збір з таких доходів. Норми визначені ст. 179 Податкового кодексу України.

    Сектор комунікацій ГУ ДФС у Чернігівській області

    10 Квітня 2019 19:45
    Державна фіскальна служба України інформує!

    Алгоритм розрахунку податкової знижки суми процентів, сплачених платником податку за користування іпотечним житловим кредитом

    Алгоритм розрахунку податкової знижки розраховується наступним чином: - визначається база оподаткування шляхом зменшення річної суми нарахованої (виплаченої) заробітної плати на суму єдиного соціального внеску та податкової соціальної пільги з урахуванням положень п.164.6 ст.164 ПКУ. При цьому, інформацію щодо сум нарахованого загального річного оподатковуваного доходу, застосованих податкових соціальних пільг, утриманого єдиного соціального внеску та податку на доходи фізичних осіб фізичні особи отримують у вигляді довідки про доходи від свого роботодавця; - на підставі підтверджувальних документів визначається сума витрат у вигляді частини суми процентів, сплачених таким платником податку за користування іпотечним житловим кредитом, яка з урахуванням коефіцієнту, включається до податкової знижки; - розраховується сума податку на доходи фізичних осіб, на яку зменшуються податкові зобов’язані у зв’язку з використанням права на податкову знижку, шляхом різниці між базою оподаткування та понесеними платником податку витратами у вигляді частини суми процентів, сплачених таким платником податку за користування іпотечним житловим кредитом, помноженої на ставку податку; - здійснюється порівняння розрахункової суми податку із сумою податку, фактично утриманого із заробітної плати за рік. У разі, якщо сума податку, утриманого із заробітної плати, перевищує розраховану суму податку, то така сума підлягає поверненню платнику податку. З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 103.06.01).

    Сектор комунікацій ГУ ДФС у Чернігівській області

    10 Квітня 2019 19:25
    До уваги підлітків та їх батьків

    Кримінальна відповідальність неповнолітніх

    Кримінальна відповідальність – це обов’язок особи дати звіт про свої дії уповноваженим на те державним органам (дізнання, попереднього розслідування, прокуратури, суду), а також претерпіти певні обмеження, страждання, відчути примусову дію кримінального закону. Частиною кримінальної відповідальності є застосування покарання до винного. Згідно з ч. 1 ст. 22 Кримінального Кодексу України, кримінальній відповідальності підлягають особи, яким до вчинення злочину виповнилося шістнадцять років. Відповідно до ч. 2 ст. 22 ККУ, особи, які вчинили злочини у віці від чотирнадцяти до шістнадцяти років, підлягають кримінальній відповідальності за такі види злочинів: умисне вбивсво; посягання на життя державного чи громадського діяча, працівника правоохоронного органу, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону або військовослужбовця, судді, народного засідателя чи присяжного у зв’язку з їх діяльністю, пов’язаною із здійсненням правосуддя, захисника чи представника особи у зв’язку з діяльністю, пов’язаною з наданням правової допомоги, представника іноземної держави; умисне тяжке тілесне ушкодження; умисне середньої тяжкості тілесне ушкодження; диверсія; бандитизм; терористичний акт; захоплення заручників; зґвалтування; насильницьке задоволення статевої пристрасті неприродним способом; крадіжка; грабіж; розбій; вимагання; умисне знищення або пошкодження майна; пошкодження шляхів сполучення і транспортних засобів; угон або захоплення залізничного рухомого складу, повітряного, морського чи річкового судна; незаконне заволодіння транспортним засобом; хуліганство. Згідно ст. 97 ККУ, неповнолітній, який вперше вчинив злочин невеликої або необережний злочин середньої тяжкості, може бути звільнено від кримінальної відповідальності, якщо його виправлення можливе без застосування покарання. У цих випадках суд застосовує до неповнолітнього примусові заходи виховного характеру, передбачені частиною другою статті 105 цього Кодексу. Відповідно до ст. 105 ККУ, суд застосовує до неповнолітнього такі примусові заходи виховного характеру: застереження; обмеження дозвілля і встановлення особливих вимог до поведінки неповнолітнього; передача неповнолітнього під нагляд батьків чи осіб, які їх заміняють, чи під нагляд педагогічного або трудового колективу за його згодою, а також окремих громадян на їхнє прохання; покладення на неповнолітнього, який досяг п’ятнадцятирічного віку і має майно, кошти або заробіток, обов’язку відшкодування заподіяних майнових збитків; направлення неповнолітнього до спеціальної навчально-виховної установи для дітей і підлітків до його виправлення, але на строк, що не перевищує трьох років.

    За інформацією служби у справах дітей Новгород-Сіверської міської ради

    10 Квітня 2019 18:56
    Актуальні новини

    Щодо порядку відшкодування вартості послуги «муніципальна няня»

    30 січня 2019 року постановою Кабінету Міністрів України № 68 затверджено Порядок відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня». Що ж являє собою послуга «муніципальна няня», хто має право її надавати та який порядок відшкодування її вартості? Послуга з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» - це послуга, що надається для підтримки батьків (усиновлювачів), опікунів дитини для забезпечення догляду за дитиною до трьох років. Муніципальною нянею може бути будь-яка фізична особа - підприємець (КВЕД 97.00, КВЕД 88.91) / юридична особа, яка надає послугу з догляду за дітьми (КВЕД 78.20, КВЕД 85.10), крім державних і комунальних закладів дошкільної освіти, та з якою укладено договір про здійснення догляду за дитиною до трьох років. Отримувач послуги - батьки (усиновлювачі), опікуни дитини. Відшкодування її вартості є щомісячною адресною компенсаційною виплатою одному з батьків (усиновлювачів), опікуну дитини до трьох років, що виплачується у розмірі прожиткового мінімуму на дітей віком до шести років, встановленого на 1 січня відповідного року, за кожну дитину, яку доглядає муніципальна няня. Призначення та виплата компенсації послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» здійснюються згідно з рішенням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районної, районної у м. Києві держадміністрації, виконавчого органу міської ради, ради об’єднаної територіальної громади. Право на її отримання мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які є батьками (усиновлювачами), опікунами дитини до трьох років і на законних підставах проживають на території України та уклали договір про здійснення догляду за дитиною до трьох років з муніципальною нянею. Зазначена компенсація не призначається батькам, які є батьками - вихователями дитячих будинків сімейного типу, прийомними батьками, якщо вони отримують грошове забезпечення відповідно до законодавства. Договір укладається у письмовій формі між отримувачем послуги та муніципальною нянею. У договорі має бути визначено, зокрема, назву послуги, її обсяг із зазначенням конкретних заходів, умови та строк її надання, вартість, періодичність оплати, відповідальність сторін. Для отримання компенсації послуги «муніципальна няня» отримувач послуги протягом місяця після укладення договору подає місцевому структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем свого проживання заяву та документи/відомості у паперовій або електронній формі, зазначені у пунктах 8 і 9 Порядку відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років “муніципальна няня». Зокрема, у паперовій формі подаються такі документи: заява про надання компенсації послуги «муніципальна няня»; заява про перерахування коштів для компенсації послуги «муніципальна няня» із зазначенням рахунка в установі банку копія договору між отримувачем послуги «муніципальна няня» та муніципальною нянею; документи, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні послуги «муніципальна няня» (чек, розрахункова квитанція, виписка з банківського рахунка). До заяви додаються копії: свідоцтва про народження дитини; паспорта отримувача компенсації послуги «муніципальна няня» з даними про прізвище, ім’я та по батькові, дату його видачі та місце реєстрації; документа, що посвідчує проживання на території України (для іноземця та особи без громадянства); документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу та мають про це відмітку в паспорті) отримувача компенсації послуги «муніципальна няня»; рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною). Рішення про призначення компенсації приймається протягом десяти робочих днів із дати надходження документів. Вона призначається на строк здійснення догляду за дитиною до трьох років, визначений у договорі, укладеному між отримувачем послуги «муніципальна няня» та муніципальною нянею. Виплата здійснюється щомісяця на підставі поданих отримувачем послуги «муніципальна няня» документів, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні. Такі документи повинні подаватися щомісяця до 5 числа в письмовій (електронній) формі або в будь-який інший зручний спосіб. У разі неподання в установлений строк документів, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні послуги «муніципальна няня», виплата компенсації припиняється. Після подання документів, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні послуги «муніципальна няня», виплата компенсації поновлюється з місяця, за який було здійснено оплату послуги “муніципальна няня”. Отримувачу послуги «муніципальна няня» може бути відмовлено у призначенні компенсації послуги «муніципальна няня» у разі подання пакета документів, передбаченого законодавством, не в повному обсязі, відсутності інформації про муніципальну няню в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Законодавством також встановлено, що отримувач послуги «муніципальна няня» протягом одного робочого дня інформує про розірвання договору або про інші обставини, що можуть вплинути на надання муніципальною нянею послуги. За правовою допомогою звертайтесь до Менського місцевого центру з надання БВПД з 09-00 год. до 18-00 год. за адресою: м. Мена, вул. Титаренка С., буд.6а, тел.: (04644) 3-30-01. Також безоплатна правова допомога надається відділом «Новгород-Сіверське бюро правової допомоги» за адресою: м. Новгород-Сіверський, вул. Губернська, 24, тел.: (04658) 2-14-87. Єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги: 0-800-213-103.

    10 Квітня 2019 18:40
    Актуально

    Консультація Міністра юстиції України Павла Петренка щодо особливостей дотримання прав виборців при повторному голосуванні на виборах Президента України.

    Пане Міністре! 31 березня я голосувала на виборчій дільниці не за місцем своєї реєстрації, а фактичного проживання. Перед цим я зверталась до уповноваженого органу, через який мене додали до списку виборців на тій дільниці, на якій я хотіла проголосувати. Маю питання, чи потрібно ще раз перевіряти себе у списках під час другого голосування на виборах? Дякую за відповідь. Анастасія Подорожня Друзі, перш за все хочу нагадати, що 21 квітня відбудеться повторне голосування на чергових виборах Президента України, тому поінформую вас про деякі особливості, що стосуються голосування не за місцем реєстрації. Як змінити місце голосування під час повторного голосування? Для того щоб повторно проголосувати на чергових виборах президента України не за місцем реєстрації — необхідно пройти попередню процедуру зміни місця голосування. Через органи ведення Державного реєстру виборців до 15 квітня (включно) ви можете: 1. Подати заяву про зміну місця голосування, якщо бажаєте голосувати не за місцем реєстрації або належите до внутрішньо переміщених осіб. 2. Внести або змінити інформацію щодо себе у списку виборців. Що робити, якщо пропущені строки? У випадку, коли особа, яка бажає голосувати не внесла зміни щодо себе через органи ведення Державного реєстру виборців, вона має право до 18 квітня (включно) звернутись з адміністративним позовом про уточнення списку виборців. Звертатись необхідно до місцевого суду загальної юрисдикції за місце знаходженням виборчої дільниці, на якій збираєтесь голосувати. У таких випадках судовий збір не сплачується. Рішення суду про внесення змін до списку виборців не пізніше як за 5 днів до дня голосування подається виборцем до відповідного органу ведення Державного реєстру виборців або до відповідної дільничної виборчої комісії для негайного направлення до такого органу, а пізніше цього строку - до дільничної виборчої комісії. Які документи потрібні для зміни місця голосування? ● Паспорт громадянина України (у вигляді книжечки або картки) чи тимчасове посвідчення громадянина України; ● Посвідчення військовослужбовця/військовий квиток (для військовослужбовців строкової служби); ● документи, які підтверджують необхідність тимчасової зміни місця голосування: - довідка з місця навчання; - посвідчення про відрядження; - проїзні документи; - договір оренди житла тощо. Наголошую! Виборцям, адреса реєстрації яких знаходиться на території тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях і Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, не потрібно подавати документи, які підтверджують необхідність зміни місця голосування! Що потрібно зробити у день повторного голосування на виборах 21 квітня? 1. Взяти один із документів: Документи, які можуть бути використані на звичайних та спеціальних виборчих дільницях: - паспорт громадянина України; - військовий квиток (виключно для військовослужбовців строкової служби); - тимчасове посвідчення громадянина України. Документ, який може бути використаний на закордонних виборчих дільницях, а також на спеціальних виборчих дільницях, утворених на суднах, що перебувають у плаванні під Державним Прапором України, та на полярній станції України: - паспорт громадянина України для виїзду за кордон; - дипломатичний паспорт; - службовий паспорт. В разі зміни місця голосування - посвідчення, що підтверджує тимчасову зміну місця голосування виборця. 2. Отримати виборчий бюлетень та поставити свій підпис про його отримання: - у списку виборців; - на визначеному місці на контрольному талоні виборчого бюлетеня. 3. Заповнити виборчий бюлетень особисто в кабіні (кімнаті) для таємного голосування. 4. Опустити виборчий бюлетень у виборчу скриньку у спосіб, який забезпечує таємницю голосування. Що вважається порушенням під час проведення голосування? ● видача виборчого бюлетеня для голосування особі без документа, який підтверджує громадянство України; ● демонстрація заповненого виборчого бюлетеня стороннім особам; ● наявність сторонніх осіб у кабіні для таємного голосування; ● винесення виборчого бюлетеня за межі виборчої дільниці; ● фото -, відео зйомка заповнених виборчих бюлетенів; ● голосування більш ніж один раз; ● отримання виборчого бюлетеня від іншої особи, крім уповноваженого члена комісії, який видає виборчий бюлетень. Яка передбачена відповідальність за порушення на виборах? Відповідно до Закону України «Про вибори Президента України» особи, винні в порушенні законодавства про вибори Президента України, притягаються до кримінальної, адміністративної або іншої відповідальності в порядку, встановленому законом. Шановні українці, якщо ви стали свідком порушення під час проведення голосування, обов’язково звертайтеся до голови відповідної виборчої комісії, офіційних спостерігачів та поліції! Додаткову корисну інформацію Ви можете знайти за посиланнями: ▪ Інформація про вибори Президента України: www.cvk. gov.ua/vp_2019/ ▪ Державний реєстр виборців: www.drv.gov.ua ▪ Веб-сайт проекту «Я МАЮ ПРАВО!»: pravo.minjust.gov.ua. Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями? Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до Єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

    08 Квітня 2019 11:29
    Державна фіскальна служба України інформує!

    За який спадок доведеться сплатити податки?

    Необхідно знати, що у разі отримання спадщини від родичів, що не відносяться до членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення, наприклад, рідного дядька, тітки чи інших фізичних осіб, виникає обов’язок сплати податку на доходи фізичних осіб за ставкою 5 відс. від вартості успадкованого. Про це повідомили в Головному управлінні ДФС у Чернігівській області. Якщо майно успадковується від нерезидента або спадщина отримується нерезидентом, то вартість об’єкта спадщини підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 відсотків. Навіть, якщо такий нерезидент вважається членом сім’ї першого та другого ступенів споріднення. Крім податку на доходи фізичних осіб платники повинні сплатити військовий збір, який складає 1,5 відс. від вартості успадкованого майна. Відповідальними за сплату податку на доходи фізичних осіб до бюджету, є спадкоємці, які отримали спадщину. Порядок оподаткування доходу, отриманого платником податку в результаті прийняття ним у спадщину чи дарунок коштів, майна, майнових чи немайнових прав, визначений статтею 174 розділу IV Податкового кодексу України.

    Сектор комунікацій ГУ ДФС у Чернігівській області

    <<<12 - 22 з 1575>>> Архів

    Назад



    Як Ви уявляєте облаштування території перед будівлею міської ради?